wtorek, 30 grudnia 2014

Trochę o świętach +info.

No więc tak. Na początku chciałabym napisać, że zastanawiam się nad usunięciem tego bloga, ale idk, chciałabym go prowadzić regularnie i wgl, ale jakoś nigdy nie mogę znaleść na to czasu.
Postaram się teraz wchodzić przynajmniej raz w tygodniu i zamieszczać jakiś post, ale niczego nie obiecuję. To chyba tyle.
Więc teraz trochę o świętach :)
W wigilie (jak chyba większość z was) byłam u moich dziadków, kolacja, dzielenie się opłatkiem, prezenty i tak dalej. W czwartek pojechałam z moją rodziną do Zoo we Wrocławiu, mało w sumie obejrzeliśmy, praktycznie tylko oceanarium, bo na dworze było strasznie zimno, ale tak czy inaczej było fajnie. :) Później, poszliśmy do cioci, siedzieliśmy u niej do wieczora, potem wróciliśmy do domu. Skończyłam oglądać 3 sezon "American Horror Story" strasznie polecam ten serial, jest chyba najlepszym, jaki oglądałam.
W piątek siedziałam w domu, oglądałam jakieś filmy, idk.
W sobotę przyjechała do mnie znajoma z Namysłowa na 2 dni. Nie widziałyśmy się pół roku, więc fajnie było spędzić ze sobę tyle czasu. W niedziele wieczorem odwieźliśmy ją do domu.
To chyba tyle. Postaram się napisać coś jeszcze w tym tygodniu. :)


P.S.

Życzę wszystkim superowo spędzonego sylwestra i czadowego nowego roku! xx

wtorek, 23 września 2014

Nanana.

Witam wszystkich!
Niestety, zaczął nam się rok szkolny, sporo nauki i obowiązków. Chciałabym teraz tu napisać, że nie będę teraz tak często wchodzić na bloga, no ale biorąc pod uwagę, że dawno mnie tu nie było no to no. xD
Generalnie zamierzam teraz częściej wchodzić na bloga, ale nie wiem jak mi to wyjdzie, wiecie, szkoła, nauka, obowiązki, i chciałabym mieć też czas na spotkania ze znajomymi.
No ale okej.
Jeżeli chodzi o moje wakacje to nie robiłam raczej niczego niezwykłego.
Byłam tydzień nad morzem, spotykałam się ze znajomymi, pojechałam na festiwal kolorów.
Po za tym spotkałam się z moją przyjaciółką, z którą nie widziałam się rok-to był chyba największy plus tych wakacji :)
Ale generalnie można powiedzieć, że było całkiem okej. :D
Oprócz tego tydzień temu mieliśmy wycieczkę do Karkonoszy, na której było naprawdę super. :D
(Możliwe, że opisze ją bardziej szczegółowo w innym poście c; )
No więc to by było na tyle z tego co chciałabym wam przekazać, jeżeli macie jakieś pytania, to tutaj jest ask, możecie pytać o co chcecie. :)
Teraz idę, bo muszę uczyć się jeszcze na kartkówkę z geografi ugh.
Na koniec daję jedno z niewielu zdjęć z wycieczki jakie mam. :)
(na zdjęciu ja z Karoliną :))


środa, 28 maja 2014

Podsumowanie dnia. #środa

Dzień minął całkiem dobrze.
Po szkole poszłam na angielski, potem do cioci, do Olka i niedawno wróciłam. Teraz uczę się geografi, a później mam zamiar poczytać albo pooglądać "Pretty Little Liars" (uwielbiam to!).

Wracam!

Hej wszystkim !
Po dość długiej nieobecności wracam.
Nie wiem jeszcze, jak często i jak długo będę tu wchodzić, ale mam nadzieje, że w miarę systematycznie. :)


Co u mnie?
Całkiem dobrze, w niedziele wróciłam z Włoch, moje oceny na koniec roku nie są tak tragiczne jak myślałam, że będą, w dodatku do wakacji zostało tylko 30 dni. Za pół godziny muszę iść na angielski, później do Olka, a wieczorem trzeba odrobić lekcje i nauczyć się do jutrzejszej kartkówki z geografii. ehh...

czwartek, 5 grudnia 2013

Podsumowanie dnia. #czwartek

Dzień jak codzień. W sumie było okej. Na poczatku szkoła, po szkole odwiedziłam Weronike, bo jest chora. Potem pojechałam do domu. Nauka, przygotowanie na jutro do szkoły... Aktualnie martwie się o kogoś bardzo dla mnie ważnego. Nie ważne z jakich powodów, także przepraszam, jażeli nie będzie mnie tu kilka dni...

wtorek, 3 grudnia 2013

Podsumowanie dnia. #wtorek

Ten tydzień zapowiada się bardzo dobrze. ;) No ale od początku. Jak tylko wstałam obejrzałam na YouTube nowy teledysk Justina, który mi osobiście się podoba. Później po szkole poszłam do Karoliny szukać płyty Justina. Niestety nie udało nam się jej znaleźć, więc 'na pocieszenie' poszłyśmy z Alicją do Maka, a wracając wstąpiłyśmy do biedronki i do galeri (konkretnie do empiku). Gdzie było już pełno świątecznych dekoracji. *.* W między czasie wstąpiłyśmy jeszcze do żabki po 'świąteczną' czekolade w choinki, która jest pyyszna. <3

Poniżej kilka zdjęć z dzisiejszego dnia. ;3

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Podsumowanie dnia.

Dzień zalicze jak najbardziej do udanych. Na początku nowa piosenka Justina, bo przecież trwa jeszcze #MusicMondays. Potem dostałam dwie 4 z Polskiego, co mnie bardzo cieszy, bo ostatnio próbuje poprawić oceny. A na miłe zakończenie dnia mama pozwoliła mi jechać na koncert Kwiata, więc razem z Karoliną pobiegłyśmy do empiku po bilet. ;3
Teraz czeka mnie najgorsza część, bo musze uczyć się chemi i geografi, ale dam rade. #BELIEVE